Stránka 1 z 1

Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 18 úno 2017, 19:56
od Milan.F
Dobrý den,

mám problém s novou verzí protechu TV 595, dnes jsem program aktualizoval. Normálně vše šlo a najednou ho nelze spustit. Respektive se "něco" spustí, tváří se, že je v procesech, nicméně program nenaběhne. Nelze spustit žádný výpočtový soubor. Nějaké rady prosím?

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 09:52
od Zdenek Rysavy
Předpokládám, že jste provedl aktualizaci programů po delší době. Poprvé jste instaloval CD s vyšším číslem než 589. Na CD 590 byly nové verze programů, kde bylo použito nové vývojové prostředí od Microsoftu. Byli jsme nuceni přestat podporovat provoz programů na OS XP. Pokud máte v počítači OS XP, programy nespustíte. Mohu Vám zaslat odkaz na CD 588.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 09:54
od Milan.F
Dobrý den,

program používám pravidelně a pravidelně aktualizuji. Mám WIN10, tedy v tomto problém nevidím. Zkusil jsem program i odinstalovat a znovu nainstaloval, ale bohužel bez výsledku.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 09:57
od Zdenek Rysavy
programy z CD 593 byly funkční? Nespustíte jen TV a nebo se to týká i dalších programů?

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:01
od Milan.F
Používám program TV na výpočty PENB a NZU a přes toto to vše spouštím. Zkusil jsem spustit TOB a taky nejde. Při každém spuštění (po aktualizaci) mi naskočí avast a kontroluje soubor ProtMon.exe. Takže jsem si říkal, že může být problém v tomto, po opětovné instalaci jsem avast vypl a PROTECH přidal do vyjímek, nicméně zase bez výsledku.
Po aktualizaci na 595 jsem jeden výpočet normálně provedl, ale po vypnutí programu už jsem jej znovu nezapl. Děkuji za Váš čas.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:19
od Zdenek Rysavy
Momentálně je asi jediné řešení. Pokud instalace programů z CD 593 nevyvolala takovýto efekt, pošlete mi mail a já Vám pošlu odkaz na stažení CD 593. CD 595 budete muset odinstalovat přes systémové služby Přidat/Odebrat programy.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:20
od Milan.F

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:30
od Zdenek Rysavy
Na ploše, ve složce PROTECH, je umístěn soubor Nástroje Protech. Pošlete nám snímek první karty, která má název Složky.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:31
od Milan.F
Program jsem před chvíli odinstaloval, mám jej znovu nainstalovat?

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:34
od Milan.F
Nelze spustit ani Nástroje Protech.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:41
od Milan.F
Odinstaloval jsem Avast a program se spustil. Takže to vypadá, že Avast mi bere ten soubor ProtMon.exe jako škodlivý, ale i s vypnutými štíty jej nechtěl pustit.

Re: Problém s verzí 595 - nelze spustit

Napsal: 19 úno 2017, 10:51
od Zdenek Rysavy
Děkuji za zprávu.
Jed divné, že Vám program nehlásil, že nelze spustit ProtMon.